reklama

tá dnešná mládež :)

keďže mám dnes 17 rokov tak si dovolím napísať článok o 2 chalanoch v autobuse, ktorých počínanie ma dosť pobúrilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Bolo to asi pred 4 mesiacmi, cestoval som v autobuse číslo 88 z AS Mlynské nivy do petržalky a už na petržalskej strane nastúpili 2 chalani možno o 2 roky mladší ako ja. Vytiahli fixku a začali v pohode čarbať po sedadlach. Mňa toto dosť prekvapilo, pretože ja som dostával bitku, keď som pokreslil steny v byte obyčajnou ceruzkou. Keď už sa týto dvaja chlapci začali pomaly pripravovať na vystupovanie, začal jeden z nich čmárať po dverach. Tak to ma už úplne dorazilo!!!! Mal som chuť im niečo povedať, ale bol som dosť presvedčený, že mňa by neposluchli. Nakoniec jedna staršia pani, ktorej touto cestou ďakujem, sa ich opýtala, že či je to ich autobus, že v ňom môžu čmárať? Nato so smiechom vystúpili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nechcem sa tu hrať na žiadneho moralistu, aletakéto správanie detí podľa môjho názoru odzrkadľuje výchovu ich rodičov. Určite sa budem snažiť svoje deti vychovať tak, aby im bolo jasné že toto sa nesmie a nemôže robiť. Dobrú noc :)

Peter Kováč

Peter Kováč

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu